Datum konání: 24. 1. 2024
Ve středu 24. ledna 2024 se v kulturním domě v Pavlovicích bude konat od 16:30 hodin přednáška "Připravte děti na život", kterou pořádá MAS Moravská brána.
Datum konání: 22. 1. 2024
Změna zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů od 01.01.2024 změna výše poplatku za legalizaci (ověření podpisu) Kč 50,- (původní výše Kč 30,-).
Poplatek za vidimaci (ověření listiny) Kč 30,-/ 1 strana (zůstává beze změny).
Datum konání: 22. 1. 2024 - 31. 3. 2024
Poplatky za odpad, psa a stočné lze od 19. února zaplatit tradičně na obecním úřadu, případně rovnou zaslat na účet viz. informační leták
Datum konání: 7. 1. 2024 - 28. 1. 2024
Kdo z občanů má ještě zájem o historický kalendář, který před Vánocemi obdržela každá domácnost, může si ho zakoupit na obecním úřadě v úřední dny. Cena kalendáře je 170,-Kč.
Datum konání: 7. 1. 2024 - 18. 1. 2024
Firma REMA, která pro obec zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení provede na konci ledna jeho odvoz. Pokud máte doma již nefunkční elektrozařízení, můžete ho ještě v termínu do 19. ledna dovézt na sběrné místo, které se nachází v domě č. 26 (Vaculíkovo) na návsi. A to v době od 8:00 do 14:00 hodin v pracovní dny. Elektrozařízením, které lze zde odložit se rozumí - chladničky, pračky, myčky, televizory, sporáky, vysavače, mikrovlnné trouby, počítače, drobné elektro a také akumulátory a baterie.
Datum konání: 7. 1. 2024
Oznamujeme občanům, že v neděli 7.ledna 2024 proběhne v naší obci již tradiční Tříkrálová sbírka, kterou pořádá Charita ČR. Obcí budou procházet skupinky koledníků v kostýmech a výtěžek této sbírky je určen na pomoc seniorům, nemocným, handicapovaným, matkám s dětmi v tísni a dalším jinak sociálně potřebným skupinám lidí, a to zejména v regionech, kde sbírka probíhá. Každá skupinka je tvořena koledníky a vedoucím, který má průkazku a nese zapečetěnou pokladničku. Srdečně děkujeme všem dobrovolníkům, kteří se podílejí na organizaci sbírky a také všem lidem, kteří do sbírky přispějí.
Datum konání: 5. 1. 2024 - 28. 1. 2024
Vážení občané,
vládní konsolidační balíček přinesl od 1. ledna 2024 v oblasti daně z nemovitých věcí zvýšení sazeb daně pro všechny nemovité věci, ale také řadu dalších změn. Zpozornět by měli především majitelé garáží, stavebních pozemků, staveb pro rekreaci či uživatelé nemovitostí ve vlastnictví státu. Mnohé změny provede finanční správa sama, ale některým poplatníkům vznikne povinnost podat do 31. ledna daňové přiznání.
Pro zkvalitnění klientského přístupu, vstřícnosti, snazší orientaci v zavedených změnách a především pro zodpovězení dotazů či pomoci s vyplněním daňového přiznání byla Finančním úřadem pro Olomoucký kraj pro poplatníky daně z nemovitých věcí zřízena Infolinka k dani z nemovitých věcí, která bude v provozu od 2. 1. do 31. 1. 2024 na telefonním čísle 585 541 115 každý pracovní den, PO – ČT 8-17 hodin, PÁ 8-14 hodin.
Datum konání: 2. 1. 2024
Obecní úřad v Hradčanech bude ve dnech 21.12.2023 - 2.1.2024 pro veřejnost uzavřen.